به استناد بند ۱ صورتجلسه مورخ ۲۲/۰۴/۱۴۰۰ به شماره ۳۲۸/۵۰۰/۵۰ کمیسیون معاملات، شرکت پلی اکریل ایران در نظر دارد کلیه عملیات مربوط به خدمات پرستاری و بهیاری ، با مشخصات کمی و کیفی مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجد شرایط و ذیصلاح واگذار نماید.
لذا متقاضیان می توانند از تاریخ انتشار آگهی به مدت ۷ روز کاری تا پایان وقت اداری پیشنهادهای خود را در پاکت در بسته و ممهور به مهر موسسه و یا شرکت به دفتر حراست شـرکت پلی اکریل ایران واقع در اصفهان کیلومتر ۴۵ جاده اصفهان – مبارکه کدپستی ۸۴۸۷۱۱۱۳۳۳ ارسال و یا تحویل نمایند.
سایر شرایط:
۱- خرید اسناد مناقصه طی تماس با شماره تلفن ۵۲۲۸۷۵۴۶-۰۳۱ و ۰۹۱۳۰۳۳۶۳۳۸
۲- الزام به ارائه سابقه کار در زمینه موضوع آگهی به همراه گواهی رضایت کتبی از کارفرمایان قبلی
۳- ارائه ضمانت نامه شرکت در مناقصه معادل ۵% (پنج درصد) قیمت کل پیشنهادی در وجه شرکت پلی اکریل ایران به شماره حساب IR14018 000 000 000 0633097887
بانک تجارت.(ضمانت نامه پیمانکاران منتخب دوم و سوم ، تا زمان انعقاد قرارداد و تأیید مناقصه گزار نزد کارفرما ضبط و پس از آن ضمن درخواست کتبی به پیمانکار عودت داده خواهد شد.)
۴- هزینه انتشار آگهی بر عهده برنده مناقصه می باشد.
۵- به پیشنهادهای مخدوش ، مشروط ، مبهم و فاقد مهر و امضاء معتبر ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۶- شرکت پلی اکریل ایران در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادها مختار است.بدیهی است شرکت در مناقصه به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مناقصه می باشد.
۷- متقاضیان باید مدارک و مستندات و آخرین تغییرات روزنامه رسمی شرکت یا موسسه ، رزومه و رتبه بندی و ضمانت نامه شرکت در مناقصه را در پاکت الف و پیشنهاد قیمت را در پاکت ب قرارداده و به صورت لاک و مهر شده ارسال و یا تحویل نمایند.(در صورت ارسال پستی اسناد، تاریخ ارسال باید در مدت زمان برگزاری مناقصه باشد)
۸- پاکت های دریافتی پس از پایان مدت مناقصه در اولین کمیسیون معاملات در محل شرکت پلی اکریل ایران بازگشایی خواهد شد.