به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پلی اکریل ایران در روز چهارشنبه بیست و پنجم مهرماه آئین افتتاحیه ماشین آلات جدید تولید نخ ایران با حضور جمعی از مسئولین استانی، شهرستان مبارکه،اصحاب رسانه و مدیران ارشد کارخانه برگزار گردید.
در این مراسم سید محمد کاظمی مدیرعامل محترم شرکت ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، از تلاش‌ها و زحمات مدیران و کارکنان مجموعه تقدیر و تشکر نمود و گفت؛ موفقیت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم حاصل حمایت های همه جانبه مسئولین کشوری، استانی، شهرستانی علی الخصوص ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و نیز تلاش بی‌وقفه و همت تمام مدیران و پرسنل شرکت می‌باشد.
در این مراسم نیز مهندس سعید سعیدبخش مدیر کارخانه جزئیات طرح و اهداف این پروژه را بیان کرده و وی تاکید کرد که این طرح در دو فاز اجرا شده است که شامل تعویض ۳۲ دستگاه وایندر به منظور بهبود فرایند تولید است و هدف اصلی این تغییرات افزایش کیفیت و ظرفیت تولید، کاهش ضایعات در خط تولید می‌باشد.
در این مراسم سرکار خانم دکتر زهرا سعیدی نماینده محترم مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های اخیر شرکت گفت:  خوشحالم که پس از سال‌های سخت و دوره تعطیلی، امروز شاهد رشد و شکوفایی مجدد این شرکت هستیم. افتتاح این خط جدید نشان دهنده عزم و اراده مدیران و کارکنان برای بازگرداندن رونق به این صنعت است. امیدوارم این دستاورد آغازی برای موفقیت های بزرگتر و گامهای بیشتردر جهت توسعه و اشتغال زایی باشد.
پس از سخنرانی‌ها، مهمانان از خط جدید بازدید کرده و با توضیحات کارشناسان با مراحل مختلف تولید نخ پلی استر آشنا شدند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *