به استناد بند ۱ صورتجلسه مورخ ۲۲/۰۴/۱۴۰۰ به شماره ۳۲۸/۵۰۰/ ۵۰ کمیسیون معاملات، شرکت پلی اکریل ایران در نظر دارد کلیه عملیات و مدیریت مربوط به طبخ ، تهیه و توزیع غذای رستوران کارخانه DMT ، اکریلیک دو و رستوران مرکزی خود را ، با مشخصات کمی و کیفی مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجد شرایط وذیصلاح واگذار نماید.
لذا متقاضیان می توانند از تاریخ انتشار آگهی به مدت ۱۰ روز کاری تا پایان وقت اداری پیشنهادهای خود را در پاکت در بسته و ممهور به مهر موسسه و یا شرکت به دفتر حراست
شـرکت پلی اکریل ایران واقع در اصفهان کیلومتر ۴۵ جاده اصفهان – مبارکه کدپستی ۸۴۸۷۱۱۱۳۳۳ ارسال و یا تحویل نمایند.
سایر شرایط:
۱- خرید اسناد مناقصه طی تماس با شماره تلفن ۵۲۲۸۷۵۴۶-۰۳۱ و ۰۹۱۳۰۳۳۶۳۳۸
۲- الزام به ارائه سابقه کار در زمینه موضوع آگهی به همراه گواهی رضایت کتبی از کارفرمایان قبلی
۳- ارائه ضمانت نامه شرکت در مناقصه معادل ۵% (پنج درصد) قیمت کل پیشنهادی در وجه شرکت پلی اکریل ایران به شماره حساب IR14018 000 000 000 0633097887
بانک تجارت.(ضمانت نامه پیمانکاران منتخب دوم و سوم ، تا زمان انعقاد قرارداد و تأیید مناقصه گزار نزد کارفرما ضبط و پس از آن ضمن درخواست کتبی به پیمانکار عودت داده خواهد شد.)
۴- هزینه انتشار آگهی بر عهده برنده مناقصه می باشد.
۵- به پیشنهادهای مخدوش ، مشروط ، مبهم و فاقد مهر و امضاء معتبر ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۶- شرکت پلی اکریل ایران در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادها مختار است.بدیهی است شرکت در مناقصه به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مناقصه می باشد.
۷- متقاضیان باید مدارک و مستندات و آخرین تغییرات روزنامه رسمی شرکت یا موسسه ، رزومه و رتبه بندی و ضمانت نامه شرکت در مناقصه را در پاکت الف و پیشنهاد قیمت را در پاکت ب قرارداده و به صورت لاک و مهر شده ارسال و یا تحویل نمایند.(در صورت ارسال پستی اسناد، تاریخ ارسال باید در مدت زمان برگزاری مناقصه باشد)
8- پاکت های دریافتی پس از پایان مدت مناقصه در اولین کمیسیون معاملات در محل شرکت پلی اکریل ایران بازگشایی خواهد شد.